Flickr Images

2016 m. kovo 9 d., trečiadienis

Nuostabūs Vegan Sushi - Receptas


Be galo mėgstam sushi, ankščiau darydavom su žuvimi, bet iš tiesų veganiški man jie daug skanesni. Netgi tie, kurie nemėgo sušių, kuriuos ragaudavo restoranuose, paragavę mano, pakeičia nuomonę ir atranda visiškai naują sushi skonį. :)
Man žuvies skonio netrūksta, bet jei jums norisi, tai jau galima įsigyti ir Lietuvoje augalinio tuno ar kitos "žuvies", o taip pat galima naudoti jūros dumblius ar kopūstus, kurie suteikia to jūros skonio.

Aš sushi darau su daržovėmis. Dažniausiai naudoju:

Avokadus
Agurkus
Pomidorus
Paprikas
Salotas
Baklažaną ir/arba Tofu pakepintus su kariu ir šlakeliu sojos padažo
Naminį majoneząTofu kario padažą ar kokį kitą kremą
Kartais naudoju žalias morkas, cukinijas, lengvai apkeptus šparagus

O sushi ryžius tiesiog išverdu pagal instrukcijas ir po to sumaišau su ryžių actu, šiek tiek druskos ir rudojo cukraus.

Na man tokie sušiai nerealiai skanūs, o dar kartais juos padarom nuodemingus ir apkepame tempūroje... O dievai koks skonis!!!! Nerealu :)

Valgom su saldžiu arba lengvai sūriu sojų padažu.

Skanaus!!! ♥

Mano receptų naujienas galite sekti 
facebook arba instagram puslapiuose

Komentarų nėra :

Rašyti komentarą